دستای تو

دستای تو

دستاشو مشت کـرده بود … پرسـیدم توی مشتت چـیه؟ گفت : خودتـ نگـاه کن دستاشو گرفتم و آروم باز کردم … توی دستاش چیزی نبود !!! گفتم : چیزی نیست کـه …! دستامــو که توی دستاش بود فشـــرد و گفت: نبــود…!!! ولی حــالا که هست!!!!



نظرات شما عزیزان:

نازنین
ساعت2:52---28 اسفند 1393
قشنگه خوشم اومد نقاشیشو کشیدم

maryam
ساعت11:00---4 آذر 1393
خــــــــــداونـــــــــــــــ ـــــدا…
می شود بگویی کجای این دنیـــــــــــــا جای من استــــــــ…
از تــــــــــــــو و دنـــیایی که آفـــــــــــریدی
فقط در اعماق زمینـــــ اندازه یه قـــــــبر
فقط یک قبـــــــــــــــر…
در دور تـــــــــــرین نقطه جــــــهانــــ

می خــــــــــــواهمـــــــــ...
خــــــــدایـــــا خــــــسته ام خــــــستهـــــــ…




سلاااااااااااااام دوست عزیز وبلاگ زیبایی داری اگه دوست داشتی میتونی از وبلاگم دیدن کنی ومنو با نظرت خوشحال کنی


مهدی احمدی فر
ساعت23:50---2 آبان 1393
ایول ازین خیلی خوشم امد


مجید اصغرزاده
ساعت21:51---24 مهر 1393
لایک قشنگ بود

mar♥jan
ساعت10:29---23 مهر 1393
این روزها...بیشتر از قبل ،حال همه را می پُرسم...

ســنــگ صــــبــــور غم هایشان می شوم...

اشک های ماسیده روی گونه هایشان را پاک می کنم

اما...یک نفر پیدا نمی شود

که دست زیر چانه ام بگذارد...

سرم را بالا بیاورد و بگوید:

حالا تـــــــو برایم بگو...!!!


shaghayegh
ساعت15:45---17 مهر 1393
سلام وب قشنگی دارید به وب من هم سر بزنید و نظر بزارید . با تبادل لینک هم موافقم .

سارا
ساعت19:32---15 مهر 1393
خیلی خیلی خوب بید

دریا
ساعت17:03---15 مهر 1393
پسره رفت تو کوچه دید داداش دوقلوش داره فوتبال بازی میکنه
محکم زد تو گوشش و گفت: عوضی تو اینجایی ؟
مامان 2 بار منو برده حموم


مریم
ساعت12:36---15 مهر 1393
سلام دوست من خوبـــــــــــــــــی؟اگه دوست داشته باشی با هم تبادل لینک کنیم؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 14 مهر 1393برچسب:, ] [ 13:38 ] [ °*°∘ѕαdeɢн∘°*° ] [ ]